پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند....

جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۱۹ ب.ظ

- چرا آدما با این که میدونن آخرش چی میشه عاشق میشن؟

+ هنوز که معلوم نیست آخرش چی میشه. بعدشم... مثل این میمونه که به یه بچه بگی کارتون نگاه نکن چون بی فایده است! اینم یه مرحله از زندگیه... تا میتونی از لحظه های خوبت لذت ببر.


پ.ن: عنوان از حافظ شیراز

  • یاسمین پرنده ی سفید

پرنده ی سفید

کوچه پس کوچه های دلم

نظرات  (۷)

بزار فک کنم :|
پاسخ:
فکر کردی نتایجش رو به منم بگو:))
دنیا بدون عشق دنیا نیست... 
پاسخ:
فکر کنم باهات موافقم:)
توی فیلم آواز قو یه دیالوگی بود که بابای پرستو (ساره آرین) میگفت. اگه اشتباه نکنم این بود:
فردای بدون عشق؛ فردای خشن تریه...
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • حرف حقه دیگه!
    البته آدم از تجربه بقیه هم درس بگیره راه دوری نمیره! 
    پاسخ:
    درسته :)
    اره راست میگی خب
    پاسخ:
    کی؟ من؟ :))
    واقعیت اینه که عشق ، رنج لذت بخشیه...
    دیدی وقتی یه نقطه از بدنت درد میگیره هی فشارش میدی
    دیدی اون درد چقد لذت بخشه؟

    پاسخ:
    دقیقا همینه :)
    من که نمیدونستم اخرش چی میشه
    در ضمن شما دنبالیده شدید ما رو بدنبالید ممنون 
    پاسخ:
    :))
    دنبالیده:)))))))))))))))))))
    www.partchap.com - partlist.ir به ما بپیوندید..............!!یاسمین پرنده ی سفید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">