پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

سریال :)

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۱، ۱۰:۲۲ ب.ظ

بازدیدکنندگان عزیز

 

به زودی در این وبلاگ یک سریال ۵-۶ قسمتی خواهیم داشت

(نه از این سریال آبدوغ خیاری هایی که شاید تو کانال های دیگه دیده باشیدهااااااا...نه! یه سریال خوب)

خلاصه این که به قول حسین پناهی نازنین: بشتابید بشتابید ولی آهسته

به دوستان خود خبر دهید 

 

+ از شما دعوت می کنم به عکس بی ربطی که در ادامه ی مطلب گذاشتم توجه فرمایید.

هر چند که این قسمت مخاطب خاص دارد

ولی من گذاشتم همه ببینن:

اهم اهم...

خب یه بنده خدایی یه چند وقت پیش یه دوتا عکس گذاشت... اسم پسته چی بود؟ درود بر نژادپرستی؟

قرار شده بود ما هم عکسایی که داریم رو رو کنیم...

خلاصه این که ... هیچی دیگه بدون شرحه...خودتون تو عکس ملاحظه می کنید

از شیر که شیر تر نداریم! شیره ها...همون سلطان جنگل

 

 

اینم محظ انبساط خاطر شما...

شاد باشید... منتظر سریال منم باشید...

به زودی شروع میشه ها... دوستان خود را خبر کنید

+ نوشته شده در  پنجشنبه ۲۷ مهر۱۳۹۱ساعت 15:4  توسط شقایق و یاس  |  آرشیو نظرات
  • یاسمین پرنده ی سفید

بلاگفا

پرنده ی سفید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">