پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

ما موج سواری را دوست داریم!!!

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ب.ظ
همین چند وقت پیش بود که عکسای یه آقایی که امروز همه به اسم یک "کارگر ساده" میشناسنش دنیای مجازی رو پر کرد. همه با علاقه خبراش رو دنبال می کردن اونقدری که خبرش به تلویزیون هم رسید!!!! این آدم از همین موقعیت استفاده کرد و تونست از کشور خارج بشه...این آقا...سوار موج زودباوری های من و شمایی شد که خودمون رو خیلی زرنگ می دونیم! حالا رفته اونطرف دنیا عشق و کیفش رو می کنه و به ریش ما میخنده... و دردناک ترین قسمت اینه که ما هنوووووووووزم ویدئوها و عکساش رو با هم به اشتراک می ذاریم با نوشتن "کارگر ساده رو ببین" فکر می کنیم داریم اون رو مسخره می کنیم!!!!!! در حالی که این ماییم که عروسک خیمه شب بازی ایشون و آدمایی امثال این آقا شدیم. و ای کاش فقط همین یه نفر بود! ما هر روز در حال بزرگ کردن آدمایی هستیم که هیچ چیزی برای ارائه دادن ندارن! فقط خوب بلدن از سادگی دیگران چطور سواستفاده کنن تا به هر قیمتی که شده مشهور بشن. کسایی مثل دنیا جهان بخت که حتی از ضایع کردن خودشون جلوی چشم بیش از 20هزار نفر فالوعر!!!!!!!!! و بقیه ی مردم ابایی ندارن!!
به نظر من ایرانیا بیش از هر کار دیگه ای به موج سواری عادت و علاقه دارن!!!! فرقی نداره اون موج مربوط به مد لباس باشه یا بزرگ کردن آدمای اینطوری یا نوشتن فحش تو صفحات اجتماعی این و اون.
فقط می تونم بگم متاسفم و ناراحتم برای آدمای حسابی که سرشون تو کار و زندگی خودشونه و یه عده امثال من! بیکار!!!!! با این کاراشون آبروی یه ملت و یه فرهنگ رو میبرن و باعث میشن که تر و خشک با هم بسوزن.

نظرات  (۷)

  • آقاگل ‌‌‌‌
  • موج سواری فقط موج سواری اون آقایی که طرح پیرهن المپپیک رو داد :/

    پاسخ:
    :) اون در واقع استفاده ی بهینه از موقعیت بود
    تو مدیریت بهش میگن استفاده از فزصت های محیطی:)
    بجز قسمت "ایرانیا بیش از هر کار دیگه ای" با بقیه ش موافقم :)
    پاسخ:
    اشاره ی به جایی بود. یه کم اغراق شده بوده.
    مرسی بابت ریزبینیت:)
  • سید محمد رضی زاده
  • ما کمتریم، حوصله شرح قصه نیست...
    پاسخ:
    مطمئن نیستم گروه مقابل تعداد کمتری داشته باشن...فقط مساله اینه که سرشون به کار خودشون گرمه.
    خوش به حالم که از این فضاها دورم و اصلا نمی دونم کی هستند این ها!
    بعد فیس بوک جدا شدم از موج ها و موج سواری های شبکه های اجتماعی...
    پاسخ:
    خیلی هم عالیه:)
  • اسماعیل غنی زاده
  • موج سواری واژه خوبی بود مرسی
    پاسخ:
    :)
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • کاملا موافقم باهات: ) میدونم الان منتظر تایید و موافقت من بودی:))
    پاسخ:
    بودم بودم:) قلب
  • http://ladonnastrupp.blogas.lt
  • Thanks for finally talking about > ما موج سواری را دوست داریم!!!
    :: پرنده ی سفید
    پاسخ:
    :/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">