پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

از ماهی قرمز - تا گروه آریان و احمد شاملو

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۸۸، ۰۳:۳۷ ب.ظ


دوست دارم آفتاب بشم تا نور بارونت کنم
دور تو بگردم و این دلو مجنونت کنم
آسمون بشم برات ستاره بارونت کنم
یه جون خالی دارم می خوام که قربونت کنم

دوست دارم کفتر بشم تو آسمون پر بزنم
برم و تو اوج عشق سری به دلبر بزنم
بشینم رو بوم یار لونه و چنبر بزنم
اگه روم درو وا نکرد تا به سحر در بزنم

همیشه با این که این دل نگرونه
یه بهار پشت زمستون و خزونه
می دونم خدای ما که مهربونه
ما رو باز به هم دوباره می رسونه

دوست دارم با تو باشم تا باشه دنیا
هم تو بیداری و هم تو خواب و رویا
واست آواز بخونم مثل قدیما...


" گل اومد بهار اومد می رم به صحرا ... عاشق صحراییم بی نصیب و تنها"
عید اومد بهار اومد تو دوری اما

ترانه سرا : داراب پهلوان

آهنگ و تنظیم : علی پهلوان

ضبط صدا : علی پهلوان ، امیر تفرشی

میکس و مسترینگ : نیما وارسته

 

 

این تنها شعر بهاری بود که فعلا" دم دست داشتم

شعر خوب دیگه ای پیدا کردم می ذارم


برچسب‌ها: گروه آریان
+ نوشته شده در  پنجشنبه ۲۷ اسفند۱۳۸۸ساعت 0:9  توسط شقایق و یاس  |  آرشیو نظرات

فرا رسیدن فصل بهار و نوروز باستانی بر همه ی ایرانیان ایران دوست مبارک باد.

 

با آرزوی سالی خوش برای همه ی ایرانیانی که این جشن باستانی را گرامی می دارند.

امیدوارم برای همه سالی خوش همراه با سلامتی... دلخوشی...برکت باشه و سال بر آورده شدن همه ی آرزوهای خوب.

خدایا در این سال حال و روزگار ما رو به بهترین شکل ممکن تغیر بده و کمک کن همون بنده ای باشیم که می خوای و جایگاهمون رو در بهشت قرار بده

باشد که روزی در زمین مریضی و گرفتاری برای هیچکس وجود نداشته باشد.

 

سال ۸۸ مبارک!


برچسب‌ها: سال نو مبارک
+ نوشته شده در  چهارشنبه ۲۶ اسفند۱۳۸۸ساعت 23:56  توسط شقایق و یاس  |  آرشیو نظرات

اگه شما هم جزو کسایی هستید که سر سفره ی هفت سین تان ماهی قرمز هم می ذارید این مطلب رو بخونید:

ما به این روش ماهی قرمز عید سال پیش رو نگه داشتیم البته تا بهمن ماه

بعد یه شب تا صبح چون برقمون رفته بود پمپ هواش کار نکردو طفلکی مرد 

اما می دونم احتمالا" اکثر شما واسه غذا دادن به ماهی هاتون مشکل دارید آخه خیلی از غذا ماهی هایی که آکواریوم فروشی ها میفروشن خودشون باعث می شه ماهی ها گاهی قارچ بگیرن

بنابر این یه پیشنهاد خوب براتون دارم اگه می خواید ماهی هاتون تا سال تحویل از گشنگی نمی رن براشون موز بریزید 

البته نه موز درسته ها

لایه های نازک براشون بریزید و البته می تونید چند روز از یه موز استفاده کنید و بقیه اش رو بذارید واسه روز بعد

در ضمن باید این نکته رو بدونیند که ماهی قرمز ها از موزهایی که سفت تر هستند بیشتر خوششون می آد

جالبه بدونید بعد از این که ما این قضیه رو کشف کردیم       تو یه مجله خوندم که یه جایی هست توی چین (اگه اشتباه نکنم) که فکر کردن فقط ماهی های خودشون اینطورین و کلی واسه موز خوردن ماهی هاشون تبلیغ می کنن که مردم برن ببینن  

فقط یه چیز دیگه

ما این آزمایش رو رو ماهی قرمز هایی که معمولی ان اجرا کردیم

اگه واسه اون ماهی هایی که تازگیا مد شده دم عید می گیرن و رنگای قرمز و آبی داره و (فکر کنم بهشون می گن آکواریومی) امتحان نکردیم اگه اونا خوششون نیومد یا بلایی سرشون اومد من بی تقصیرم و همین جا اعلام می کنم 

در ضمن مثلا" اگه صبح واسشون موز ریختید و پمپ هم دارید که شب لطفا" آبشون رو عوض کنید و اگه پمپ ندارید احتمالا" باید چند وقت بعد از صرف غذاشون آبشون رو عوض کنید

 

 

البته اینا فقط پیشنهاده خودتون می دونید این هم ماهی خودم

+ نوشته شده در  سه شنبه ۱۱ اسفند۱۳۸۸ساعت 11:47  توسط شقایق و یاس  |  آرشیو نظرات

نمی دونم از کجا شروع کنم قصه ی تلخ سادگیم رو

نمی دونم چرا قسمت می کنم روزای خوب زندگیم رو

چرا تو اول قصه همه دوستم می دارن

وسط قصه می شه سر به سر من می ذارن

تا می خواد قصه تموم شه همه تنهام می ذارن

می تونم مثل همه دورنگ باشم دل نبازم

می تونم مثل همه یه عشق بادی بسازم

تا با یه نیش زبون بترکه خراب بشه

تا بیان جمعش کنن حباب دل سراب بشه

می تونم بازی کنم با عشق و احساس کسی

می تونم درست کنم ترس دل و دلواپسی

می تونم دروغ بگم تا خودمو شیرین کنم

می تونم پشت دلا قایم بشم کمین کنم

ولی با این همه حرفا باز منم مثل اونام

یه دروغگو می شمو همیشه ورد زبونام

یه نفر پیدا بشه به من بگه چی کار کنم

با چه تیزی اونی که دوسش دارم شکار کنم

من باید از چی بفهمم چه کسی دوستم داره؟

توی دنیا اصلا" عشق واقعی وجود داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

این شعر متن یه دِکلَمه است که خیلی با احساس خونده شده و من از سایت

www.shamdo0ni.blogfa.com  (واسه کسی که نمی آد) برداشتم

امیدوارم غزل خانم ناراحت نشن.

من واقعا" از این شعر خوشم اومد

با وجود این که نه شاعرش رو می شناسم و نه خواننده اش رو واقعا" دلم می خواست شعرش رو تو صفحه ام داشته باشم.

 

 

و واقعا این سوال واسم مطرح شده (برای چندمین بار) که آیا واقعا عشق واقعی تو دنیا وجود داره؟

خوشحال میشم نظر شما دوستان رو هم بدونم

+ نوشته شده در  یکشنبه ۹ اسفند۱۳۸۸ساعت 11:57  توسط شقایق و یاس  |  آرشیو نظرات

باید  اِستاد  و فرود آمد بر آستانِ دری که کوبه ندارد

چرا که اگر به گاه آمده باشی دربان به انتظار توست

و اگر بی گاه  به در کوفتنت پاسخی نمی آید

کوتاه است "در" پس آن بهِ که فروتن باشی  

 

                                                            احمد شاملو


برچسب‌ها: احمد شاملو
+ نوشته شده در  سه شنبه ۴ اسفند۱۳۸۸ساعت 10:38  توسط شقایق و یاس  |  آرشیو نظرات

سلام

فقط خواستم بگم که می دونم black یعنی سیاه و این رو هم می دونم که کلمه ی beird مشکل املایی داره.

اما به نظرم خیلی چیزا هست که ظاهر خوبی نداره اما همیشه هم نمی شه از ظاهر چیزا قضاوت کرد.

به هر حال...

پرنده چه سفید باشه چه سیاه ، چه درست نوشته بشه و چه غلط پرنده پرنده است

به قول سهراب سپهری :  واژه را باید شست... واژه باید خودِ باد ... واژه باید خودِ باران باشد... !

به هر حال ممنون از یادآوریتون


برچسب‌ها: واژه را باید شست

+ نوشته شده در  شنبه ۱ اسفند۱۳۸۸ساعت 0:4  توسط شقایق و یاس  |  آرشیو نظرات
  • یاسمین پرنده ی سفید

بلاگفا

پرنده ی سفید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">