پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

گاهی خودت رو از بیرون نگاه کن!:)

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۲۵ ق.ظ

پشت چراغ قرمز به صفحه ی گوشیم زل زده بودم. صداش تکونم داد: انقدر تکون نخور دیگه خانوم!

با تعجب برگشتم کنارمو نگاه کردم. آقای میانسالی داشت به خانومش که پشت ترک موتورش نشسته بود غر میزد. خانومه فقط مظلومانه گفت ببخشید. و آقا همونطور که از لابه لای ماشینا میخواست خودشو برسونه جلو کماکان غر میزد: انگار تو تاکسی نشسته که انقدر تکون میخوره....

با خودم فکر کردم چی میشد اگه خیلی ساده تر میگفت: "خانومی... تکون میخوری تعادل موتور به هم میریزه... یه کم شرایطو تحمل کن تا برسیم"

یا هزاران جمله ی قشنگ دیگه....

به همینا فکر میکردم که یهو یکی از درون بهم گفت: حالا بشین برای تمام جمله های زشتی که خودت به کار بردی و میبری جایگزین پیدا کن... واسه تمام اون لحظه های عصبانیت... واسه لحظه هایی که انگار خودت نیستی...

گاهی خودتو از بیرون نگاه کن:)

نظرات  (۴)

چقد عملش بهش سخته ، انگار حرف خوبا رو فقط وقتی حالمون خوبه بلدیم
پاسخ:
دقیقا
سلام^-^
راست گفتن آدم خوبه یه سوزن به خودش بزنه یه جوال دوز به مردم!والا...
دقیقن همین جاهاست که تفاوت بشین و بتمرگ و سیت دان پیلیز مشخص میشه.
پاسخ:
عه:)))) به به به:) سلام. ببین کی اومده:) چطوری عمه زا؟ از این طرفا؟
دقیقا:)
خوشحال شدم. بازم سر بزن رفیق:)
  • خانوم ِ لبخند:)
  • آخ که اگر ما آدما از معجزه و قدرت کلمات با خبر بودیم، آخ... با چند تا کلمه ی ساده، میتونستیم خیلی چیزا رو عوض کنیم.. واقعا آخ.. 
    پاسخ:
    واقعا آخ اما از اینا گذشته تو کجایی دختر پیدات نیست؟:))
    رفیقم کجایی؟ دقیقا کجایی؟:) :*
  • حامد جوون دهه شصتی
  • آهااااااا چه کیفی کردم با این پست. تلنگری بود :) مرسی
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">