پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

آیکن ماهی کوچولو

پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳ ب.ظ

یکی از بدترین اتفاقاتی که برای یه وبلاگ نویس میتونه پیش بیاد (به جز ترکیدن و از بین رفتن آرشیوش) اینه که درست تو زمانی که اوج کار و بدوبدوهاشه... یه ایده عالی بیاد تو ذهنش برا نوشتن و وقت نکنه جایی یادداشتش کنه و چند ساعت بعد که بیکار میشه هر چی فکر میکنه سوژه رو یادش نمی آد:/

خدا نصیب دشمن آدم هم نکنه:/ والا!

نظرات  (۵)

  • شاهزاده شب
  • وااااای انقد پیش اومده که برام :(
    پاسخ:
    خیلی درد بدیه؛(
    یا حتا اون ایده هه بیاد ها ! منتها بیان باز نشه :|
    پاسخ:
    آخ آخ آخ... اونم درد بدیه :(
    بیانِ بد :/
    آخ آخ آخ ... ( الکی مثلا من تا الان هزار تا ایده بر باد رفته داشتم :))))) )
    پاسخ:
    یعنی نداشتی؟ o_O
    هزار تا که نه . نه صد نود و نه تا مثلا :)))
    پاسخ:
    :)))))))
    آره لامصب :)))))))
    پاسخ:
    همه هم دردا:))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">