پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

حرف های تاثیرگذار

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۱۲ ب.ظ
حرف سیگار کشیدن بود. گفت: چند سال پیش اون موقع ها که 16-17 سالم بود. وقتی بزرگترا یه پسر کم سن و سال رو جایی می دیدن که داره سیگار میکشه دعواش میکردن.
گفت یه روز تو پارک وایساده بودم سیگار میکشیدم. وقتی کسی رد میشد سیگار رو پشتم قایم می کردم. یهو یه آقایی اومد زد پشتم و گفت: اگه کار بدی میکنی؛ پس نکن. اون سیگار رو بنداز دور. اگر هم کار خوبیه پس چرا قایمش میکنی؟ قشنگ بگیر بین دوتا انگشتت و سرت رو بگیر بالا سیگارتو بکش.
گفت: حرفش خیلی قشنگ بود. قشنگ تو ذهنم مونده.
نگاش کردم... یه نگاه به پیپ هایی که می فروختن انداختم و گفتم: معلومه خوب تو ذهنت مونده. از اون روز بود که تصمیم گرفتی قشنگ بگیریش بین دوتا انگشتت و سرت رو بگیری بالا و سیگارتو بکشی؟ :|

سه تایی زدیم زیر خنده و من سعی کردم تمام حرف های تاثیر گذاری رو به خاطر بیارم که از شنیدنشون لذت بردم اما باز کار خودمو کردم!

نظرات  (۹)

  • فاطیما کیان
  • خیلی قشنگ بود :)
    پاسخ:
    :)
  • شاهزاده شب
  • منم اینطور
    اثر نمیکنه هیچ حرفی دیگه.... نرود میخ آهنین در سنگ :))
    پاسخ:
    هعی...
    می دونی... میخ آهنی در سنگ نمی ره... اما آب با تموم نرمیش... گاهی اگه مداوم بچکه سنگ رو هم سوراخ می کنه!
  • مائده حوائی
  • قشنگ بود پرنده ی سفید، میدونی که من چقدر پرنده های سفید و دوست دارم :)
    پاسخ:
    می تونم از نوشته هات حدس بزنم :)
    مرسی :)
    امیدوارم هیچوقت باعث نشم که نظرت عوض شه :))
    این هدر عالیه :)
    پاسخ:
    :]
    عالی لبخند توعه :)

    عالی بود:)

    مخصوصا این جمله تو کامنتا که اب میتونه با نرمیش بچکه و سنگ رو سوراخ کنه برداشت قشنگی ازش تو ذهنم شد

    پاسخ:
    :)
    حالا اما کاش یه دستی بیاد و بزنه رو شونمون و بازم حرفای تاثیر گذار بزنه
    دلم از اون حرفا میخواد .... دلم بدجور از اون حرفا میخواد
    پاسخ:
    می آم سراغت:)))
    شعار دادن که کاری نداره مهربونم. مهم اینه بتونی به حرفای تاثیر گذار عمل کنی:)
  • نفس نقره ای
  • :)) ایول!
    پاسخ:
    :)
    منم خواستم تمام حرف های تاثیر گذاری رو که از شنیدنشون لذت بردم اما باز کار خودمو کردم رو به خاطر بیارم ولی نشد ، لامصب تعدادشون خیلی زیاده :)))))
    پاسخ:
    ایهین :)))))
  • پرواز سپید
  • سلام
    خب هرکس به اندازه ظرف وجودیش از نصیحت بهره میبره!
    نباید از بعضی ها تعجب کرد!
    پاسخ:
    سلام
    تعجب نمی کنم :) هممون از این کارا می کنیم. یعنی خودت این کارو نکردی؟ :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">