پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

از دوست تا دوست :)

جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۴۰ ب.ظ

بهش گفتم:

فرق هست بین دوستی که سه ماه باهاش تو یه دانشگاه بودم... تو یه روز اما تو دو تا دانشکده ی مختلف کلاس داشتیم... اما از هم بی خبر بودیم و

دوستی که پایان نامه اش رو در اختیارم می ذاره تا برای کار کلاسیم ازش استفاده کنم و از اون مهمتر این که ازش کار یاد بگیرم! دوستی که تا دوی نصفه شب بیدار می مونه تا برای کار دانشگاه من قفل یه فایل پی دی اف رو بشکنه... دوستی که وقتی می بینه ناراحتم تا خنده ی واقعی رو لابه لای کامنتام حس نمی کنه نمی ذاره همینطوری برم بخوابم... دوستی که برای سورپرایز کردنم هر کاری می کنه... دوستی که بهم میگه واسه کارای دانشگات هر کاری ازم ساخته بود بهم بگو... دوستی که با وجود مشغله ی زیاد تا بهش میگم نمی تونم اون ویدئوی لعنتی رو کوتاه کنم میگه بفرستش تا من برات درستش کنم با وجود این که حجمش چیزی حدود 50مگ بوده!

اینا رو گفتم و بعد با خودم فکر کردم: تا دو سال پیش... کمیت برام خیلی مهم بود. تعداد کسایی که تولدم رو یادشون بود رو میشمردم! برام خیلی مهم بود که بدونم کیا تولد من رو یادشون مونده... اما از پارسال اون موضوع اهمیت خودش رو برام از دست داد... و امسال می فهمم فرق هست... میون دوستی که "شاد بودنت" براش مهمه و کسی که فقط روز تولدت بهت زنگ می زنه تا به این بهونه بعد از یک سال صدات رو بشنوه!

+فکر کنم دارم بزرگ میشم :))

++بعضی از دوستا بیشتر از یه "دوست"ن... میشن مثل قوم و خویش آدم! مثل یه قبیله! ;)

  • یاسمین پرنده ی سفید

نظرات  (۹)

  • کرگدن آبی
  • دوستای خوبِ :)
    پاسخ:
    :)
  • فاطیما کیان
  • بعضی از دوست ها رفیقن از اون رفقایی که آدم خیلی وقت میشده که منتظرشون نشسته بوده تا بیان و بمونن و نرن :)
    پاسخ:
    چه قشنگ گفتی:)
    بعضی دوستا مثل یه رفیقند میشه روشون حساب کرد:)
    پاسخ:
    دقیقا همینه:)
    خواستم همینو بنویسم اما گفتم شاید برداشت اشتباه بشه. این که دیگران فکر کنن منظور از "حساب کردن" رو موارد مالیه.
    اما ما میدونیم که منظور این نیست:)
    +مثل یه قبیله... به کوری چشم حسودا:)
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • یه دوستی بهم گفته بود تولد هر آدمی همون روزیه که یکی واقعا به یادش باشه و نگرانش باشه. هر روزی که کسی به یادمون باشه تولد ماست چون دلی به یادمونه: ) یاسی خوبی هات انقدر زیاده که دوستات نگران شادی ها و غم هات باشن عشقی تو دختر: *
    پاسخ:
    دوستت جمله ی خوبی گفته رفیقم:)
    من خوش شانس بودم... شایدم اثرات دعاهای مامانمه که دوستای به این خوبی نصیبم شده:)
    +مثل یه قبیله... به کوری چشم حسودا:))
  • شاهزاده شب
  • مخاطبین عزیز
    دقت کنین
    ما رو.میگه هااااا :)))))))))

    یاسی من خودم انقدررر خوشحالم دارمتون که....دقیقا این حسو دارم.
    معنای واقعی دوستی باشماها حس میشه.

    + درود بر پرنده سفید فرشته صلح ومهربانیه قبیله، لبخندت جاودان و قلبت سبز باد :)
    پاسخ:
    :))))))))))
    +اسم مستعارت رو یعنی بگم؟ :)) فرشته دیگه یه کم اغراق بودا :))))
    همچنین :)
    ++مثل یه قبیله... به کوری چشم حسودا:))
    به این جمله در مورد تو شدیدآ اعتقاد دارم که از هر دست بدی از همون دست پس میگیری :) چون همیشه خودت شادی بقیه رو خواستی ، بقیه هم هرکاری بتونن میکنن که غمتو نبینن  :) ^_^
    برات آرزو میکنم همیشه همینقد صاف و بی انتها بمونی و با مهربونیات مهربونیای بیشتری جذب کنی و همیشه حال دلت خوبه خوووب باشه :*
    پاسخ:
    ای جان :) مرسی پریسای مهربون :) تو لطف داری :)
    تو هم از اعضای قبیله ای:)
  • نفس نقره ای
  • چه قشنگ گفتی!
    پاسخ:
    :) قشنگ خوندید ;)
  • خانم جیم
  • اوهوم.. بعضیا فراتر از یه دوستن.. بعد یه مدت میبینی وابسته تر شدی بهشون نسبت به بقیه ای که آشناتر بودن.. جای خالی خیلی چیزارو واست پر میکنن :)
    هرکسی لازمه که ازین دوستا داشته باشه :)
    دوستیاتون پابرجا :)
    پاسخ:
    اوهوم :)
    ممنون :) برای شما نیز :)
  • آقای بنفش
  • مثل یه قبیله :)
    پاسخ:
    مثل یه قبیله:)
    به کوری چشم حسودا:))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">