پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

اعجاز کلمات!

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۳۰ ب.ظ

گاهی وقتا یه کلمه ی ساده مثل "امیدوارم" معنایی خیلی بیشتر از یه کلمه داره... همونطوری که سکوت گاهی پر از حرفه! همونطور که یه "دو نقطه پرانتز"ِ ساده گاهی بیشتر از یه لبخند خشک و خالیه....

گاهی وقتا واژه ها هم کم می آرن! سهراب راست میگفت... واژه را باید شست... واژه باید خود باد... واژه باید خود باران باشد:)

نظرات  (۷)

  • حامد درخشانی
  • هم خوب از کلمه ها استفاده میکنید و هم خوب میخونیدشون!
    :)
    پستای وبلاگ و رادیویی تونو دوست داشتم واقعا!
    پاسخ:
    خیلی ممنونم از شما:)
    محبت دارید:)
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • و چقدر استفاده درست از واژه ها و لحن بیانمون مهمه ... چقدر واژه ها شگفت انگیزن واقعا: )
    پاسخ:
    دقیقا:)
  • نفس نقره ای
  • اوهوم :)
    پاسخ:
    :)
  • آقای بنفش
  • یه کلمه هایی خاصن ، اگه تو جای درست به کار برن جاودانه میشن ، مثل همین امیدوارم اگه باهاش یه لبخند از ته دل باشه ...
    مثل کلمه ی همیشه وقتی به یکی میگی همیشه کنارت میمونم ، مثل کلمه ی هیچوقت ، وقتی به یکی میگی هیچوقت تنهات نمیذارم ...
    بعضی کلمه ها با خودشون دلگرمی میارن ، بعضی ها امنیت ، بعضی ها ...
    پاسخ:
    میشه فقط یه لبخند بزرگ بزنم؟:)
    حتی:
    :]
    #مجید #محسن :))))
    +در مورد با کلاس که گفتی:)))) دیگه مخاطبای ما با کلاسن دیگه. بعله:)))):دی
  • خانم جیم
  • به شدت موافقم با این حرفتون :)
    بعضی کلمه ها فراتر از یک کلمه ن.. یه دنیا حرف دارن.. حتی همون دو نقطه پرانتزم
    :)
    پاسخ:
    :)
    حس های مشترک :)
  • کرگدن آبی
  • کلمه ها هم پیچیده ان هاا، دقّت نکرده بودم :دی
    پاسخ:
    دقت کنید:))))
  • شاهزاده شب
  • کلمه ها جادو.میکنن، معجزه دارن، کلمه ها میتونن بال بدن به آدم تا اوج بگیره یا حتی میتونن بال های آدمو قطع کنند.
    کلمه ها قدرت دارن، میتونن روح آدمو تسخیر کنن. کلمه هایی هستن که مهر میشه رو.قلب و.جاودان میمونه.از اونایی که حس خوبش تاابد هست. زندگیت پر باشه از این مُهرها...

    پاسخ:
    همچنین عزیزم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">