پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

از صفر تا بی نهایت:)

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۶ ب.ظ

به نقل از یه فیلم برام تعریف می کرد:

بین صفر تا یک؛ بی نهایت عدد وجود داره و خود اعداد از صفر تا بی نهایتن! اندازه ی بی نهایت هر آدمی با بی نهایتِ یه آدم دیگه فرق داره :) مهم اینه بی نهایتِ خودتو پیدا کنی!


+از اون حرفا که بعدها می فهمی "یعنی چی" :)

  • یاسمین پرنده ی سفید

بی نهایت آدم ها

پرنده ی سفید

نظرات  (۶)

  • شاهزاده شب
  • خوشم اومد از این پست
    پاسخ:
    منم خوشم اومد :) :دی
  • ثریا شیری
  • جمله ی قابل تأملیه :)
    پاسخ:
    بلی :)
    باتشکر از آبجی واسه این نقل قول:))))
    دیالوگ فیلم اشتباه در ستاره هایمان :) خیلی فیلم قشنگی بود 
    پاسخ:
    اسمش رو نمیدونستم.
    خیلی خیلی ممنون:)
    تازه اگه مجموعه اعداد حسابی رو در نظر بگیریم ! شما اعداد حقیقی و فرض کنی که دیگه تمومه دیگه :)))))
    پاسخ:
    خب قشنگیش دقیقا همینه!
    که بی نهایتِ هرکسی متفاوته و بی نهایتِ یه نفر میتونه از آدمایی که تعدادشون بی نهایته بیشتر باشه:)
    مثلا اگه یه نفرو بی نهایت دوست داشته باشه. ارزشش از این که بی نهایت آدم اونو دوست داشته باشن بیشتره!
    یعنی نویسنده ی فیلم نامه مغز متفکری بوده واسه خودش:)))))
  • آقای بنفش
  • حالا شما خبر نداری ، یه پرفسور ایرانی هم هست تو اروپا به اسم آقای باقر زاده ، ایشون به تازگی کشف کرده که یه عدد هم بین 8 و 9 هست . به خاطر اسم ایشون تو دنیا به این عدد میگن باقر زاده ، الان در واقع اعداد اینجوریه ، 7 ، 8 ، باقرزاده ، 9 ، 10
    اینجوریاس :))))

    + اینم دیالوگ فیلم سنپطرزبورگ بود ، یادم بنداز یه روز سر فرصت راجب بی نهایت و نگاه آدما یه چیز جالب بهت بگم :)
    پاسخ:
    عه :/ نامرد :)))))))))) منو بگو اولش چه با جدیت خوندم فکر کردم واقعی ه :)))))))))) مشت

    +محسن یادت باشه سر فرصت راجع به بی نهایت و نگاه آدما یه چیز جالب بهم بگی :|
    آیکن محسن + ماهی کوچولو :)))
  • مائده حوائی
  • پستی بود بینهایت :)
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">