پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

طاووس نفرینیِ من!

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷ ب.ظ

سه روز تعطیله :) از سه هفته ی قبل براش برنامه میریزم. با خودم می گم تموم کارای عقب افتاده ی دانشگاه رو انجام می دم. روز اول می گذره و عملا و رسما هیچ کاری نکردم. روز دوم اوضاع یه کم بهتره اما... شب موقع خواب به خودم می گم... حالا که دستم راه افتاده فردا تا بلند شدم میشینم سر کارای دانشگاه. صبح... لپ تاپ رو باز می کنم... دونه دونه صفحه های الکترونیکی رو ورق می زنم.... حالم به هم می خوره از همه چیز... جمله ی خواهرم رو تو ذهنم مرور می کنم "هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد" دست از کار میکشم و به خودم می گم... اگه دانشگاه نبود تو این سه روز حداقل دو تا کتاب خونده بودم. حداقل یه فیلم دیده بودم... برای یه لحظه تموووووم آرزوهام تو یه جمله خلاصه میشه: کاش زودتر این دوسال بگذرن و برای همیشه از شر این طاووس لعنتی نفرین شده خلاص شم.

نظرات  (۹)

  • شاهزاده شب
  • آدم گاهی میدونی از چی میترسه؟
    که مثلا همین دوسال کاری کنه دیگه ارزوهاش مثل قبل نباشن... نمیدونم...

    پاسخ:
    میشه چیزی نگم؟ :)
    اینکه براش انقد زیاد تلاش کردی، انقد کلاس و وقت و ... ،انقد دیر خوابیدن کشیدی ! حالا حتی یذره هم خوشحال نیستی ناراحتم میکنه
    پاسخ:
    نگران نباش... حل میشه :)
  • کرگدن آبی
  • من:
    امروز (چهارشنبه!) استراحت میکنم، فردا برای امتحان دوشنبه درس میخونم پس فردا رو برای کنفرانس میذارم کنار، شنبه رو هم کتاب میخونم!

    من (سه روز بعد!):
    عههه! امروز شنبه ست مگه؟! :))))
    پاسخ:
    ای بابا... تو هم که از خودمونی بابا :))))))))
  • مائده حوائی
  • طاووس لعنتی ... :) تعبیر جالبی بود
    پاسخ:
    :)

  • یک عدد علی
  • آدم یبار بیشتر زندگی نمیکنه ، پس بهتره دنبال کارایی باشه که دوست داره
    پاسخ:
    دنبالشم... همونطور که هاچ دنبال مامانش بود :)
    هرکه طاووس خواهد ...

    سلام ! این ضرب المثل وقتی به کار میره که واقعن خواهان طاووس باشی ...
    نه اینکه بگی <طاووس لعنتی> پس معلومه که واقعن خواهان طاووس نیستی ...

    هرکه طاووس خواهد ...

    عمر میگذره و دنیا  راه خودش رو میره ! اگر بخوای همونی باشی که همه ازت میخوان ... پس جایی برای خواسته های خودت باقی نمیمونه ... :)

    موفق باشی !
    پاسخ:
    همممم... شاید واسه همینه که هر بار میشنومش حرصم در می آد :)))))
    می دونم... دنبال همون می گردم که می خوام :)
    ممنون. U2 :)
  • مصطفی موسوی
  • اصن ارشد منحوسه !
    پاسخ:
    از اونم بالاتر! ملعون ه آقا! ملعون! 
  • آقای بنفش
  • چشم به هم بزنی این دوسال مگذره ، اونوقت هم مسیری که باید رو رفتی و هم کلی وقت داری که کتاب بخونی که فیلم ببینی ، این دوسال میدونی مثل چیه ؟ مثل رانندگی تو جاده چالوسه ( البته تو جاده ی گرمسار رو در نظر بگیر مثلا ، چون جاده چالوس خودش خوشگل تر از اونیه که با ارشد مقایسه ش کنی ) خلاصه ، پیچ و خم و گردنه و ترافیک و رو میگذرونی اما بعدش کلی خوشی پیش روته :)
    فقط باید بپذیری که برای رسیدن به اون خوشیها باید سختی جاده رو تحمل کنی :)
    پاسخ:
    دو سال خدمت اجباری ه :))))
    چشم :)
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • کم غر بزن جرقه: )))) انقدر بهش سخت نگاه نکن هرچی بیشتر بهش فکر کنی بیشتر اذیت میشی. ساده بگیرش بذار بگذره
    پاسخ:
    گذشتنش که میگذره :) اما خودت بگو.... اینجا غر نزنم... کجا بزنم؟ :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">